1.
|
რეკლამის პოტენციურ დამკვეთთა, რეკლამის მწარმოებელთა და რეკლამის გამავრცელებელთა ელექტრონული ბაზის შექმნა
|
- იცის რეკლამის არსი
- იცის რეკლამის მიზნების, ამოცანები, ფუნქციების არსი
- იცის რეკლამის სახეები
- იცის სარეკლამო ინდუსტრიაზე გავლენის მქონე მსოფლიო ტენდენციები
- იცის სარეკლამო ინდუსტრიის სტრუქტურის არსი
- იცის სარეკლამო ინდუსტრიის მონაწილეების საქმიანობის არსი
- იცის რეკლამის დამკვეთების საქმიანობის არსი
- იცის სარეკლამო სააგენტოს სპეციალისტთა ფუნქციები
- იცის სარეკლამო სააგენტოს მომსახურების ანაზღაურების ფორმები
- იცის გარე დამხმარეთა საქმიანობის არსი
- იცის მიზნობრივი აუდიტორიის ძირითადი ჯგუფები
- იცის სარეკლამო ბაზრის სუბიექტების არსი
- იცის ადამიანზე რეკლამის ფსიქოლოგიური ზემოქმედების ფაქტორთა არსი
- იცის რეკლამის პოტენციურ დამკვეთთა არსი
- იცის რეკლამის მწარმოებლების არსი
- იცის რეკლამის გამავრცელებლების არსი
- იცის სეგმენტაციის არსი
- იცის ბაზრის სუბიექტების დაჯგუფების მახასიათებლები
- იცის რეკლამის მომხმარებლის არსი
|
- შეუძლია სარეკლამო სააგენტოს მომსახურების ანაზღაურების დასახელება
- შეუძლია მიზნობრივი აუდიტორიის ძირითადი ჯგუფების დახასიათება
- შეუძლია კონკრეტული დავალების შესაბამისად სარეკლამო ინდუსტრიის მონაწილეთა იდენტიფიცირება
- შეუძლია საკომუნიკაციო საშუალებების გამოყენებით რეკლამის პოტენციურ დამკვეთთა, რეკლამის მწარმოებელთა და რეკლამის გამავრცელებელთა შესახებ ინფორმაციის მოძიება
- შეუძლია რეკლამის პოტენციურ დამკვეთთა, რეკლამის მწარმოებელთა და რეკლამის გამავრცელებელთა ელექტრონული ბაზის შექმნა
- შეუძლია მოპოვებული მონაცემების განახლება
- შეუძლია ინფორმაციის სანდო წყაროების დასახელება
- შეუძლია ინფორმაციის მოპოვების საკომუნიკაციო საშუალებები გამოყენება
- შეუძლია მოპოვებული მონაცემების განახლება
- შეუძლია მახასიათებლების მიხედით რეკლამის პოტენციურ დამკვეთთა, რეკლამის მწარმოებელთა და რეკლამის გამავრცელებელთა დაჯგუფება შეუძლია ელექტრონულ ბაზასთან მუშაობა
- შეუძლია რეკლამის პოტენციურ დამკვეთთა, რეკლამის მწარმოებელთა და რეკლამის გამავრცელებელთა განსაზღვრა
|
2.
|
რეკლამის დამკვეთთან საქმიანობის ორგანიზება
|
- იცის მოთხოვნის არსი
- იცის სარეკლამო საქმიანობის სახეები
- იცის რეკლამის გავრცელების არხები
- იცის ადამიანზე რეკლამის ზემოქმედების ფსიქოლოგიური ფაქტორები
- იცის დარწმუნების ხერხები
- იცის რეკლამის კანონით დადგენილი მოთხოვნები საქონლისა და მომსახურების მიმართ
- იცის სარეკლამო გაცხადების შედგენის წესი
- იცის მეტყველების კულტურის ძირითადი კომპონენტები
- იცის მარკეტინგული კომუნიკაციების ელემენტები
- იცის ინტეგრირებული მარკეტინგული კომუნიკაციების არსი
- იცის რეკლამის როლი მარკეტინგულ კომუნიკაციაში
- იცის ინტეგრირებული მარკეტინგული კომუნიკაციების ძირითადი შემადგენლები
- იცის ATL კომუნიკაციის არსი
- იცის BTL კომუნიკაციის არსი
- იცის დოკუმენტების წარმოების წესი
- იცის ხელშეკრულების არსი
- იცის სარეკლამო პროცესის მონაწილეთა პასუხისმგებლობა არასათანადო რეკლამის შემთხვევაში
- იცის სარეკლამო მომსახურების გაწევის მარეგულირებელი სამართლებრივი ნორმები
- იცის პროდუქტის არსი
- იცის სარეკლამო პროდუქტის/ობიექტის არსი
- იცის მიზნობრივი აუდიტორიის არსი
- იცის კონკურენციის არსი
- იცის კომერციული საიდუმლოს არსი
- იცის კლიენტთა ტიპოლოგია
- იცის სარეკლამო პროცესის სუბიექტების ფსიქოლოგიური თავისებურებები
- იცის ბიუჯეტის არსი
- იცის რეკლამის ბიუჯეტის შედგენისადმი მიდგომების არსი
- იცის რეკლამის სახეები
- იცის საქონლისა და მომსახურების მიმართ საქართველოს კანონით რეკლამის შესახებ დადგენილი მოთხოვნები
- იცის კომუნიკაციის მარეგულირებელი კომისიის შესაბამისი დადგენილებები
- იცის კანონი მაუწყებლობის შესახებ (საჭირო დებულებები)
- იცის ტექსტთან მუშაობა (კორექტირება)
- იცის გამოსახულების (ვიზუალის) შექმნისთვის საჭირო კომპიუტერული პროგრამები
|
- შეუძლია მოთხოვნის იდენტიფიცირება
- შეუძლია მომსახურების გაწევასთან დაკავშირებულ სამართლებრივი ნორმების გამოყენება
- შეუძლია რეკლამის გავრცელების საშუალებების გამოყენება
- შეუძლია საქონლის შეძენაზე ზემოქმედი ფაქტორების განსაზღვრა
- შეუძლია სარეკლამო მომსახურების შეთავაზებისას მარკეტინგული კომუნიკაციების გამოყენება
- შეუძლია პრეზენტაციის/თვითპრეზენტაციის მომზადება
- შეუძლია სარეკლამო განცხადების მარტივი ტექსტის შედგენა/გაფორმება
- შეუძლია სამომხმარებლო დანიშნულების საქონლის ბაზარზე სტიმულირების ეფექტიანობის საშუალებების მისადაგება
- შეუძლია დოკუმენტების წარმოება
- შეუძლია სამართლებრივი ნორმების დაცვით ხელშეკრულების გაფორმება
- შეუძლია პროდუქტის გამოყენების მიზნობრიობის/დანიშნულების განსაზღვრა
- შეუძლია მიზნობრივი აუდიტორიის განსაზღვრა
- შეუძლია კონკურენტთა იდენტიფიცირება
- შეუძლია სარეკლამო პროდუქტზე ინფორმაციის მოძიება
- შეუძლია კონკურენტების რეკლამების შესახებ ინფორმაციის სანდო წყაროებზე დაყრდნობით ანალოგიურ პროდუქტზე ინფორმაციის მოძიება
- შეუძლია საქონლის ან მომსახურების რეკლამის მიმართ კანონის მოთხოვნების იდენტიფიცირება
- შეუძლია პროდუქტის პოზიციონირება
- შეუძლია ინფორმაციის მსგავსი სარეკლამო პროდუქტების წარმოდგენა
- შეუძლია მარკეტინგული კვლევის სარეკლამო პროდუქციის შემუშავებისა და შეფასების განსაზღვრა
- შეუძლია დარწმუნების ხერხების გამოყენებით რეკლამის დამკვეთთან მოლაპარაკების წარმართვა
- შეუძლია კლიენტთა ტიპოლოგიის განსაზღვრა
- შეუძლია სარეკლამო პროცესის მონაწილეთა ფსიქოლოგიური თავისებურებების განსაზღვრა
- შეუძლია სარეკლამო პროცესის მონაწილეთა არასათანადო რეკლამის შემთხვევაში პასუხისმგებლობის განსაზღვრა
- შეუძლია სავარაუდო ბიუჯეტის დადგენა/შეთანხმება
- შეუძლია პროექტის შესრულების ვადების დადგენა/შეთანხმება
- შეუძლია რეკლამის სახეების დადგენა/შეთანხმება
- შეუძლია რეკლამის გავრცელების არხების დადგენა
- შეუძლია რეკლამის დამკვეთთან დარწმუნების ხერხების გამოყენებით მოლაპარაკების წარმართვა
- შეუძლია კონკრეტული ამოცანისათვის რეკლამის ტიპის მისადაგება
- შეუძლია გამოყოფილი ბიუჯეტისა და რეკლამის შესახებ კანონის შესაბამისად ნიმუშის/ნიმუშების წარდგენა
- შეუძლია ნიმუშის დაწუნების შემთხვევაში დაწუნების მიზეზების დაფიქსირება
- შეუძლია რეკლამის შესახებ კანონის შესაბამისად კორექტირებული ნიმუშის წარდგენა შეუძლია მიღება-ჩაბარების აქტის გაფორმება
|
3.
|
რეკლამის მწარმოებელთან საქმიანობის წარმართვა
|
- იცის სარეკლამო პროცესის სუბიექტების ფსიქოლოგიური თავისებურებები
- იცის სარეკლამო საქმიანობის სახეები
- იცის რეკლამის გავრცელების საშუალებების არსი
- იცის სარეკლამო პროდუქტის წარმოების სახეები
- იცის ხელშეკრულების არსი
- იცის სარეკლამო მომსახურების გაწევის მარეგულირებელი სამართლებრივი ნორმები
- იცის საავტორო უფლებების არსი
- იცის მომიჯნავე უფლებების არსი
- იცის სარეკლამო პროცესის მონაწილეთა პასუხისმგებლობა არასათანადო რეკლამის შემთხვევაში
- იცის არასათანადო რეკლამის სახეები
- იცის არასათანადო რეკლამის არსი
- იცის სარეკლამო საქმიანობის რეგულირების სისტემის დონეების თავისებურებები
- იცის სარეკლამო საქმიანობის რეგულირების სისტემის თავისებურებები
- იცის სარეკლამო საქმიანობის მარეგულირებელი ძირითადი სამართლებრივი ნორმები
- იცის კანონის მოთხოვნები ცალკეული საქონლისა და მომსახურების რეკლამის მიმართ
|
- შეუძლია აგენტსა და დამკვეთს, მწარმოებელს, გამავრცელებელს შორის თანამშრომლობის პირობების დადგენა
- შეუძლია აგენტსა და მწარმოებელს შორის ხელშეკრულების გაფორმება
- შეუძლია რეკლამის შესახებ საქართველოს კანონის გათვალისწინებით სარეკლამო ინფორმაციის გადაცემა
- შეუძლია საავტორო და მომიჯნავე უფლებების შესახებ საქართველოს კანონის გათვალისწინებით სარეკლამო ინფორმაციის გადაცემა
- შეუძლია არასათანადო რეკლამის იდენტიფიცირება
- შეუძლია სარეკლამო საქმიანობის რეგულირების სისტემის დონეების დიფერენცირება
- შეუძლია რეკლამის ტექსტური და ვიზუალური მხარის კანონმდებლობასთან შესაბამისობის შემოწმება და საჭიროებისას შესაბამისობაში მოყვანა
- შეუძლია მომსახურების გაწევასთან დაკავშირებული სამართლებრივი ნორმების გამოყენება
|
4.
|
რეკლამის განთავსება
|
- იცის რეკლამის გავრცელების არხები
- იცის რეკლამის სხვადასხვა მატარებლის სპეციფიკა
- იცის ბეჭდური გამოცემების კლასიფიკაციის არსი
- იცის გზავნილის შედგენის წყაროები
- იცის სარეკლამო პროცესის სუბიექტთა ფსიქოლოგიური თავისებურებები
- იცის დარწმუნების ხერხები/მეთოდები
- იცის სარეკლამო პროცესის მონაწილეთა პასუხისმგებლობა არასათანადო რეკლამის შემთხვევაში
- იცის სარეკლამო მომსახურების გაწევის მარეგულირებელი სამართლებრივი ნორმები
- იცის ორიგინალური ტექსტური დოკუმენტის შედგენის საშუალებები/ხერხები
- იცის რეკლამის სტიმულირების მეთოდები
- იცის PR-ის ელემენტები/სახეები
- იცის დაკვირვების მეთოდები
- იცის კომუნიკაციის შესახებ კანონის საჭირო მუხლები
- იცის სარეკლამო განცხადების ტექსტის შედგენის წესები
- იცის გრაფიკული გამოსახულების კომპიუტერული პროგრამებით სარგებლობის წესი
- იცის ძირითადი კანონები და ნორმატიული აქტები, რომლებიც არეგულირებენ სარეკლამო საქმიანობას ქვეყანაში/საქართველოში
- იცის მომსახურების გაწევის მარეგულირებელი ძირითადი სამართლებრივი ნორმები
- სარეკლამო პრაქტიკის საერთაშორისო კოდექსი
|
- შეუძლია რეკლამის გავრცელების სხვადასხვა არხის დადებითი და უარყოფითი მხარეების გამოვლენა
- შეუძლია გზავნილის შედგენის წყაროების განსაზღვრა
- შეუძლია რეკლამის გავრცელების არხის შერჩევა
- შეუძლია რეკლამის გავრცელების/განთავსებისას მარკეტინგული კვლევის გამოყენება
- შეუძლია დარწმუნების ხერხების გამოყენებით საუბრის წარმართვა
- შეუძლია ურთიერთთანამშრომლობის პირობების დადგენა
- შეუძლია კანონმდებლობის მოთხოვნათა დაცვით ხელშეკრულების გაფორმება
- შეუძლია საინფორმაციო-საკომუნიკაციო უზრუნველყოფის საშუალებების იდენტიფიცირება
- შეუძლია სარეკლამო განცხადების მარტივი ტექსტის შედგენა
- შეუძლია ორიგინალური ტექსტური დოკუმენტის შედგენა
- შეუძლია ტექსტური ინფორმაციის კომპიუტერული ტექნოლოგიების გამოყენებით დამუშავება
- შეუძლია გრაფიკულ გამოსახულების კომპიუტერული ტექნოლოგიების გამოყენებით დამუშავება
- შეუძლია სარეკლამო ტექსტის ლიტერატურული და ვიზუალური გამართვა
- შეუძლია სარეკლამო ღონისძიებებში მონაწილეობა
- შეუძლია საცალო, საბითუმო ვაჭრობის და მრეწველობის მიხედვით რეკლამის ფუნქციათა დიფერენცირება
- შეუძლია საკანონმდებლო მოთხოვნების დაცვით ხელშეკრულების გაფორმება
- შეუძლია ფინანსური დოკუმენტაციის გაფორმება
- შეუძლია ტექნიკური დოკუმენტაციის გაფორმება
- შეუძლია პროფესიული ამოცანების გადასაჭრელად სამართლებრივი ცოდნის გამოყენება
|
5.
|
საკუთარი კომპეტენციის ფარგლებში უსაფრთხო სამუშაო გარემოს უზრუნველყოფა
|
- იცის პირველადი დახმარების გაწევის წესები
- იცის კონკრეტულად ვის მიმართოს დახმარებისთვის
- იცის სანიტარულ-ჰიგიენური ნორმები
- იცის სანიტარულ-ჰიგიენური საშუალებების მოხმარების წესი
- იცის პირადი და სამუშაო ადგილის სანიტარულ-ჰიგიენური ნორმების კონტროლის წესები
- იცის შრომითი უსაფრთხოების ნორმები
- იცის ხელშეკრულებით განსაზღვრული შრომითი უფლება-მოვალეობები
- იცის გარემოსდაცვითი ნორმები
- იცის გარემოსდაცვითი ნორმების დარღვევის შემთხევაში მოქმედების წესები
- იცის პროფესიული ეთიკის არსი
- იცის საავტორო უფლებათა არსი
- იცის კომუნიკაციის წარმართვის წესები
|
- შეუძლია პირველადი დახმარების გაწევა
- შეუძლია პირად და სამუშაო გარემოზე ზრუნვა
- შეუძლია სანიტარულ-ჰიგიენური ნორმების შეფასება
- შეუძლია სანიტარულ-ჰიგიენური საშუალებების მოხმარება
- შეუძლია შრომითი უფლება-მოვალეობების სწორად შეფასება
- შეუძლია თავისი უფლებების დაცვა
- შეუძლია შრომითი უსაფრთხოების ნორმების დაცვა
- შეუძლია გარემოსდაცვით ნორმებთან შესაბამისი ქცევა
- შეუძლია გარემოს დაცვასთან მიმართებაში დაშვებული შეცდომის გამოსწორება
- შეუძლია პროფესიული ეთიკის შესაბამისად ქცევა
- შეუძლია საავტორო უფლებათა დაცვა
- შეუძლია კომუნიკაციის წარმართვა
|
6.
|
პროფესიულ განვითარებაზე ზრუნვა
|
- იცის ზოგადი შრომითი უფლება-მოვალეობები
- იცის საკუთარი სამუშაოს აღწერილობა
- იცის ზოგადი პროფესიული ნორმები
- იცის შეფასების თანამედროვე კრიტერიუმები
- იცის პროფესიული განვითარების გზები
- იცის ცოდნისა და გამოცდილების ობიექტური შეფასების ხერხები
- იცის თანამედროვე ტენდენციები პროფესიულ ასპექტში
- იცის კომუნიკაციის წესები
- იცის დარგის სიახლეები
- იცის თანამედროვე ტექნოლოგიები
|
- შეუძლია საკუთარი პროფესიული ნორმების განსაზღვრა
- შეუძლია საკუთარი ცოდნის ობიექტური შეფასება
- შეუძლია საკუთარი კომპეტენციის ობიექტურად განსაზღვრა
- შეუძლია პროფესიულ განვითარებაზე ზრუნვა
- შეუძლია სიახლისადმი ადაპტირება
- შეუძლია სხვადასხვა პროფესიულ აქტივობებში მონაწილეობის მიღება
- შეუძლია საინტერესო ნიუანსების დაჭერა
|